قدم های خیر هیئت امنای مسجد برای ساخت یک واحد مسکونی در زرند 

یک واحد منزل مسکونی که به همت هیئت امنای مسجد امام رضا(ع) شهرستان زرند احداث شده بود به صاحبخانه تحویل داده شد.

اعضای هیئت امنای مسجد امام رضا (ع) شهر زرند در اقدامی خداپسندانه یک واحد مسکونی را احداث و به  خانواده بی بضاعت  تحویل دادند. 

مهران حبیب پور، رئیس هیئت امنای مسجد امام رضا (ع) شهر زرند گفت: چند روز قبل از سالروز شهادت امام رضا (ع) با خبر شدیم یکی از ساکنان محله در خانه کلنگی زندگی می‌کند که موضوع را با اعضای هیئت امنای مسجد در میان گذاشتیم.

او افزود: در نهایت قرار شد هزینه برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) را برای ساخت منزل مسکونی این خانواده بی بضاعت اختصاص دهیم؛ اما با عنایت خدا و امام رضا (ع)  علاوه بر ساخت این منزل مسکونی، مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع)  هم برگزار شد. 

حبیب پور بیان داشت: برای این واحد مسکونی ۷۵ متری، بالغ بر ۲ میلیارد  و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. 

او با اشاره به اینکه  این واحد مسکونی در کمترین زمان ممکن ساخته و خوشبختانه در سالروز نیمه شعبان تحویل داده شد، تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه  با هدف حمايت از گروه‌های ضعيف و آسيب‌پذير جامعه تداوم خواهد داشت و امیدواریم دیگر خیران در این زمینه همکاری داشته باشند؛ زیرا مسکن يكی از نيازهای اقشار كم درآمد است و بدون حمايت خیران  قادر به تامين آن نيستند .

صاحب این واحد مسکونی  نیز گفت:  قبل از این در ساختمان کلنگی زندگی می کردم  و امسال به پابوس امام رضا (ع) رفتم و  در آنجا از امام رضا(ع) خواستم صاحب یک منزل مسکونی مقاوم شوم که  پس از برگشت موضوع زندگی در خانه کلنگی  را با اعضای هیئت امنا در میان گذاشتم که خوشبختانه به همت هیئت امنای مسجد یک خانه امن برایم ساخته شد.

در مراسم تحویل این واحد مسکونی برنامه مولودی خوانی برگزار شد و کلید خانه تحویل خانواده بی بضاعت شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار